Polityka Prywatności

Ta polityka prywatności określa zasady zbierania, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych pozyskiwanych przez nasz portal internetowy. Jesteśmy właścicielem tego portalu i odpowiadamy za gromadzone dane. Dokument ten został stworzony, aby spełnić wymagania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., dotyczącego ochrony danych osobowych oraz swobodnego przepływu takich danych, uchylającego dyrektywę 95/46/WE (zwane dalej "RODO").

Jakie dane zbieramy i na jakiej podstawie?

Gromadzimy dane osobowe w następujący sposób:

  • Podczas procesu tworzenia konta zbieramy takie informacje jak adres e-mail, imię, nazwisko, adres wysyłkowy, numer telefonu, dane do faktury, numer NIP. Te informacje są wykorzystywane do realizacji zamówień, a podstawą przetwarzania jest wykonanie umowy z Klientem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
  • Zbieramy adresy e-mail poprzez formularz rejestracyjny do newslettera, aby prowadzić działania marketingowe. Podstawą prawną przetwarzania tych danych jest zgoda Klienta (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
  • Wykorzystujemy pliki cookies do automatycznego gromadzenia danych dotyczących wizyt na naszym portalu. Niektóre z tych plików są niezbędne do działania portalu, inne są używane do celów statystycznych lub reklamowych. Podstawą przetwarzania tych danych jest zgoda Klienta (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) lub konieczność ich przetwarzania do celów funkcjonalnych (art. 6 ust. 1 lit. e RODO).

Prawa Klienta

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do założenia konta użytkownika i składania zamówień. Jeśli Klient wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, może ją w dowolnym momencie wycofać.

Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, usuwania, ograniczania przetwarzania oraz prawo do sprzeciwu. Może również zażądać zaprzestania przetwarzania i przeniesienia swoich danych. Ma prawo cofnąć zgodę na przetwarzanie danych w dowolnym momencie i złożyć skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Jak wykorzystujemy Twoje dane?

Przekazane przez Ciebie dane osobowe używamy w celu realizacji umowy sprzedaży, czyli do obsługi zamówień Klienta. Dane te mogą być przekazywane podwykonawcom, takim jak drukarnie, firmy świadczące usługi pocztowe, kurierskie, obsługujące transakcje płatnicze i wspierające system sprzedaży.

Przetwarzamy dane Klientów w celach marketingowych tylko wtedy, gdy wyrazili zgodę na takie działania. Na podstawie zgody przekazujemy newslettery i informacje o promocjach, rabatach i konkursach organizowanych przez nas. Dane przekazane w celach marketingowych mogą być udostępniane podmiotom trzecim, które świadczą usługi marketingowe na naszą rzecz.

Dane są przechowywane przez okres posiadania aktywnego konta użytkownika. Po jego usunięciu wszystkie dane Klienta są usuwane z naszych baz.

Dane dostarczone w korespondencji używane są tylko w celu udzielenia odpowiedzi na pytania Klienta.

Informacje handlowe są przekazywane drogą elektroniczną tylko wtedy, gdy Klient wyraził zgodę na taką formę komunikacji. Klient może zrezygnować z otrzymywania takich informacji w dowolnym momencie.

Dane zbierane automatycznie

Plik cookies to mały tekstowy plik, który jest zapisywany na Twoim urządzeniu podczas odwiedzania naszej witryny. Dane zbierane za pomocą plików cookies mogą być używane do personalizacji zawartości strony, analizy zachowań Klientów oraz dostosowania funkcjonalności. Mogą być także używane w celach statystycznych i reklamowych. Każdy może zablokować pliki cookies lub usunąć istniejące, korzystając z ustawień przeglądarki internetowej.

Zabezpieczenie danych

Zapewniamy pełne bezpieczeństwo podczas zakupów na naszej stronie internetowej. Gromadzimy tylko niezbędne informacje do realizacji zamówienia. Przesyłanie danych osobowych między naszym serwerem a Twoim komputerem odbywa się przy użyciu protokołu SSL (Secure Socket Layer). Nasi administratorzy regularnie kontrolują i ulepszają stosowane zabezpieczenia. Operacje związane z płatnościami elektronicznymi są wykonywane za pośrednictwem bezpiecznego, szyfrowanego połączenia, zgodnie z polityką prywatności serwisu PayU. Ważne jest, aby Klient zachował poufność swojego loginu i hasła oraz nie udostępniał ich osobom trzecim. Aby zabezpieczyć konto, zalecamy wylogowanie się po zakończeniu korzystania z portalu. W przypadku braku aktywności, system automatycznie wyloguje użytkownika po 15 minutach.

Jawne dane osobowe

Dane osobowe podane przez użytkowników w komentarzach i opiniach na produkty są dostępne publicznie i nie podlegają ochronie.

Inne strony internetowe

Na naszym portalu mogą czasami pojawiać się linki do innych witryn. Te strony działają niezależnie od nas i nie są przez nas kontrolowane. Mogą mieć własne polityki prywatności, dlatego zalecamy zapoznanie się z nimi, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za ich działania związane z danymi.

Inspektor ochrony danych

Z dniem 25 maja 2018 roku mamy Inspektora Ochrony Danych, który jest dostępny w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych oraz realizowania uprawnień związanych z danymi osobowymi. Możesz skontaktować się z naszym Inspektorem Danych Osobowych, Korad Grudysz, pod adresem e-mail: [adres e-mail Inspektora].